[Librezale] Iruzkin iraingarria

Alexander Gabilondo alexgabilondo a bildua gmail.com
Al, Abe 16, 17:49:39, CET 2013

al., 2013.eko aberen 16a 16:03(e)an, Urtzi Odriozola(e)k idatzi zuen:
> [...]
>     erakustea da, besterik ez."
>
>     Artikuluaren [1] akats bati buruz ari da, hortik taldearen inguruko
>     bestelako ondorioak atereaz eta oro har iruzkin iraingarria eginez.
>     Hau guztia Tor nodo batetik helbide elektroniko anonimo bat erabiliz
>     eta izen faltsuarekin idatzi da.
>
>     Ez dut iruzkina argitaratzeko inongo arazorik ikusten baina ez dut
>     uste fundamentuzko ezer gehitzen duenik artikuluaren eztabaidan.
>     Pertsonalki ez dut troll anonimoekin denbora galtzeko batere asmorik.
>
>     Zuek esan iruzkina argitaratzeak merezi duen ala ez.

Ni ez naiz hizkuntzan aditua baina jarraitu aditzak zaio, dio eta
du-rekin joka daitekeela uste dut (Harluxeten: "5. du ad. Egoera edo
jarrera jakin batean iraun. /Hura iraintzen jarraitu behar duzu?"/).
Zuzentzeko asmoz baino izorratzeko asmoz idatzita dagoela ematen du.
Nik ez nuke argitaratuko.