[Librezale] [LibreOffice] Akats batzuk kalkulu-orriko funtzioen izenetan

Ander Elortondo ander.elor a bildua gmail.com
As, Abu 27, 11:36:26, CEST 2013

Aupa!

Egunero darabildan tresna da, nire tresna nagusia.

a) excel gazteleraz dutenak euskarazkora/ingelesekora pasatzea kostatzen
zaie (niri behintzat kostatu zitzaidan)
b) pausoa eman genuenoi berriz aldatzea kostatuko litzaiguke
c) ikasten ari direnei berdin bata edo bestea ikastea

edonola niretzat garrantzitsuena ez da hori, interoperabilitatea baizik.
Nola inportatzen dituzten calc orriak, excel 2010 eta alderantziz. Edo nola
ikusten diren calc orriak hizkuntza aldatuz aplikazioari....

ez nuen debaterik zabaldu nahi, funtzioen terminologia euskaratua zegoen
jakitea besterik ez nuen nahi.

izan libre izan euskaldun!
Ander.