[Librezale] [LibreOffice] Akats batzuk kalkulu-orriko funtzioen izenetan

Asier Sarasua Garmendia asiersar a bildua yahoo.com
As, Abu 27, 12:35:23, CEST 2013

ar., 2013.eko aburen 27a 11:36(e)an, Ander Elortondo(e)k idatzi zuen:
> Aupa!
>
> Egunero darabildan tresna da, nire tresna nagusia.
>
> a) excel gazteleraz dutenak euskarazkora/ingelesekora pasatzea kostatzen
> zaie (niri behintzat kostatu zitzaidan)
> b) pausoa eman genuenoi berriz aldatzea kostatuko litzaiguke
> c) ikasten ari direnei berdin bata edo bestea ikastea
>
> edonola niretzat garrantzitsuena ez da hori, interoperabilitatea baizik.
> Nola inportatzen dituzten calc orriak, excel 2010 eta alderantziz. Edo
> nola ikusten diren calc orriak hizkuntza aldatuz aplikazioari....

> [...]

Aupa, LibreOfficen itzulpenean kate horiek ingelesez utzi dira, ikus
adibidez [1]. Hala ere, Pootlen izaera kolaboratiboaren ondorioz,
erabiltzaile batzuek horietako batzuk euskaratu dituztela ikusi dut,
adibidez [2].

Ni ere ingelesez uztearen aldekoa naiz.

Asier.

[1]https://translations.documentfoundation.org/eu/libo_ui/formula/source/core/resource.po/translate/#filter=all