[Librezale] [LibreOffice] Akats batzuk kalkulu-orriko funtzioen izenetan

Ander Elortondo ander.elor a bildua gmail.com
As, Abu 27, 07:34:56, CEST 2013

Aupa!

nik ez daukat eta ezin dut ikusi......
Zer egin dute excel 2007 eta 2010 euskaratuetan funtzioekin?
gazteleraz daude? ingelesaz? euskaratu?

izan ontsa!
Ander.

PD: ez nabil ezer eskatzen itzulpenaren inguruan, ezta aurretik hartu den
erabakia zalantzan jartzen, kuriositatea besterik ez dut.