[Librezale] [LibreOffice] Akats batzuk kalkulu-orriko funtzioen izenetan

Asier Sarasua Garmendia asiersar a bildua yahoo.com
Al, Abu 26, 21:59:11, CEST 2013

al., 2013.eko aburen 26a 16:57(e)an, dooteo(e)k idatzi zuen:
> Arratsaldeon guztioi,
>
> LibreOffice-eko posta-zerrendan agertutako akatsei buruz jakinarazten
> dizuet badazpada.
>
> Badirudi hainbat hizkuntzetan gertatzen ari den akatsen aurrean gaudela.
> Izan ere ez dago tresnarik halakorik detektatzeko:
>
> http://dev-www.libreoffice.org/l10n/error-report/report-4.1.txt
>
> Euskararen kasuan honako erroreak zerrendatu dira:
>
> 	ERROR: Spreadsheet function name translations must be unique.
> 	Language: eu
> 	Duplicated translation is: IMCOS
>
> 	ERROR: Spreadsheet function name translations must be unique.
> [...]

Eskerrik asko abisuagatik. Hirugarrena zuk esan bezala jarri dut.

Besteak akatsak ziren, IMCOS jartzen zuen IMCOT jarri behar zuen tokian
eta IMSIN IMSINH izan behar zuen tokian.

Asier.