[Librezale] Webguneko azaleko sare sozialak

Asier Sarasua Garmendia asiersar a bildua yahoo.com
Ast, Abu 8, 10:48:18, CEST 2013

og., 2013.eko aburen 08a 10:08(e)an, Ander Elortondo(e)k idatzi zuen:
> Aupa!
>
> El 08/08/2013 01:27, "Asier Sarasua Garmendia" <asiersar a bildua yahoo.com
> <mailto:asiersar a bildua yahoo.com>> escribió:
>  >
>  > Ezabatu egin dut identi.ca-ko stream-a, eta Twitter utzi dut soilik.
>  >

> Zer iruditzen teketen eta konpainiak darabilten status zerbitzaria
> erabiliz gero? (ez dakit tontekeri bat esaten nabilen ere...)

Horretarako, librezalekideok sare hori erabili beharko genuke: bertan
izena eman eta #librezale etiketa duten mezuak bidali noizean behin. Ez
dut bideragarri ikusten, kontuan izanik gainera identi.can bertan ere
oso gutxi geundela.

Asier.