[Librezale] Webguneko azaleko sare sozialak

Ander Elortondo ander.elor a bildua gmail.com
Ast, Abu 8, 10:08:34, CEST 2013

Aupa!

El 08/08/2013 01:27, "Asier Sarasua Garmendia" <asiersar a bildua yahoo.com>
escribió:

> az., 2013.eko aburen 07a 16:56(e)an, Txopi(e)k idatzi zuen:

itxi zuen :-( Badira StatusNet-eko beste zerbitzari batzuk, baita
StatusNet-en ordezkoa izan nahi duen pump.io ere.

> Ezabatu egin dut identi.ca-ko stream-a, eta Twitter utzi dut soilik.

Zer iruditzen teketen eta konpainiak darabilten status zerbitzaria erabiliz
gero? (ez dakit tontekeri bat esaten nabilen ere...)

> Foroarekin ere zerbait egin beharko genuela esan genuen, baina ez dakit
zer, momentuz zegoen bezala utzi dut.