[Librezale] Webguneko azaleko sare sozialak

Asier Sarasua Garmendia asiersar a bildua yahoo.com
Ast, Abu 8, 01:27:16, CEST 2013

az., 2013.eko aburen 07a 16:56(e)an, Txopi(e)k idatzi zuen:
> Identi.ca zerbitzariak iragarri zuen bezala, orain dela hilabete bat
> edo itxi zuen :-( Badira StatusNet-eko beste zerbitzari batzuk, baita
> StatusNet-en ordezkoa izan nahi duen pump.io ere.
Ezabatu egin dut identi.ca-ko stream-a, eta Twitter utzi dut soilik.

Foroarekin ere zerbait egin beharko genuela esan genuen, baina ez dakit
zer, momentuz zegoen bezala utzi dut.

Asier.