[Librezale] Webguneko azaleko sare sozialak

Txopi txopi a bildua sindominio.net
Ost, Abu 7, 16:56:19, CEST 2013

ar., 2013.eko aburen 06a 17:28(e)an, Asier Sarasua Garmendia(e)k idatzi
zuen:
> Aupa,
>
> Webguneko azalean agertzen diren sare sozialen arazoa konpontzen saiatu
> naiz, baina agian ez da oso ondo geratzen.
>
> Lifestream-eko widgeta identi.cako txioak bakarrik erakusteko utzi dut,
> eta azpian Twitterrekoak erakusteko Twitterrek berak ematen duen
> timellinea erabili dut.

Identi.ca zerbitzariak iragarri zuen bezala, orain dela hilabete bat edo
itxi zuen :-(
Badira StatusNet-eko beste zerbitzari batzuk, baita StatusNet-en
ordezkoa izan nahi duen pump.io ere.