[Librezale] gegl euskaraz

Gorka Azkarate Zubiaur gorkaazkarate a bildua gmail.com
Lar, Abu 3, 21:32:20, CEST 2013

Aupa Librezaleok,

araua (edo arauak)?

Terminologia kontu asko aipatu dituzu... Horietako bat, hitz elkartuen
kontua, *25. araua*n ikus daiteke laburtua:

http://www.euskaltzaindia.net/arauak

(Gogoratzen dut behin irakurri niola Joserra Garziari ez direla egongo
dozena erdi baino lagun gehiago euskaraz idazten arau hori, gogoz
ahaleginduta ere, betetzeko gai).

Terminologiaz badugu gure wikian egunen batean sortuko dugun balizko
estilo-liburu horretarako materialik:

http://librezale.org/wiki/Terminologia

Posta-hari honetan agertu diren kontu batzuekin wikiaren orrialde horri
astindutxoa eman dakioke... Baina ni ez naiz, oraingoz behintzat, ausartuko.