[Librezale] gegl euskaraz

Ast, Abu 1, 21:14:34, CEST 2013

Aupa!

Lehenik eta behin: ederra irakurketa! Primeran datoz honelako mezuak
estilo-kontuak errepasatzeko.

dooteo<dooteo a bildua zundan.com> igorleak hau idatzi zuen (2013 abuztua 1 18:58):

> 'buffer' eta cache' lexikalizatuta daude dagoeneko. Ez da komatxo edo
> marratxoen beharrik hauek erabiltzeko. Eta badirudi, 'cookies' ere
> lexikalizatuta bezala onartzea epe laburrean. Hau da, 'bufferrean',
> 'cachean gorde' edo web arakatzaileak cookieak zure ordenagailuan
> gordeko ditu' bezalako esaldiak erabil ditzakegu.

Firefoxen kasuan marratxo hauek kentzeko joera izan dut azkenaldian
eta aitzakia paregabea eman didazu dena errepasatu eta koherente
uzteko.