[Librezale] Aplikazio baten lokalizazioa

Ander Elortondo ander.elor a bildua gmail.com
Ost, Api 17, 11:02:21, CEST 2013

Aupa Maddi

librezale wikian badituzu hainbat erreferentzia:

http://librezale.org/wiki/Hutsuneak_euskarazko_software_librean

animoak librezale honen aldetik!

izan libre izan euskaldun!
Ander.