[Librezale] Aplikazio baten lokalizazioa

Maddi Agiriano Etxabe mae20 a bildua hotmail.com
Ost, Api 17, 10:45:02, CEST 2013

Kaixo:

EHUko Itzulpengintza eta Teknologia graduondokoko ikasle bat naiz, eta zuengana jotzea erabaki dut lokalizazio lan bat egitea gustatuko litzaidake eta. Kontua da graduondokoan modulu bat dugula lokalizazioaren inguruan, eta gai horren inguruko proiektua egitea erabaki dut, graduondokoaren amaierako lan gisa, ekainaren erdialderako. Galdetu nahi nizuen ea aplikazio informatikoren bat itzul nezakeen euskarara. Graduondokoan ibili ginen software libreko aplikazio bat lokalizatzen, eta, beraz, ez zen lehenengo aldia izango.

Eskerrik asko, aldez aurretik
Maddi