[Librezale] LXDE mahaigain ingurunea %100 euskaratuta eta Enlightenment

Asier Sarasua Garmendia asiersar a bildua yahoo.com
As, Ira 4, 20:53:18, CEST 2012

ar., 2012.eko iraren 04a 20:44(e)an, Txopi(e)k idatzi zuen:
> Bikain iruditzen zait. Librezale rocks!
>
> WikiMedia dakizuenentzat galdera bat: bururatzen zaizue modu bat
> sortutako proiektuak (edo azkenaldian aldatutako proiektu motako
> orrialdeak) wikian zerrendatzeko? Wikian proiektuen zerrenda
> automatikoa egiteko aukera dugu (kategoriaren arabera), baina ez
> kategoriaren eta dataren arabera. Agian txantiloi landu batekin egin
> liteke, edo wikiak aldatutako azken orrialdeekin eskaintzen duen
> jarioa[1], mediawikiko luzapen batekin tratatuz[2], edo ez dakit... Ez
> dut bat ere erraza ikusten baina badaezpada hemen aipatzen dut :-)
Horrelako zerbait badago, orrialde berriak atala[1]. Jario bat ere
badauka[2].

[1]http://librezale.org/wiki?title=Berezi:OrrialdeBerriak
[2]http://librezale.org/wiki?title=Berezi:OrrialdeBerriak&feed=rss&namespace=0

Asier.