[Librezale] LXDE mahaigain ingurunea %100 euskaratuta eta Enlightenment

Txopi txopi a bildua sindominio.net
Ost, Ira 5, 00:10:13, CEST 2012

On 04.09.2012 20:53, Asier Sarasua Garmendia wrote:
> ar., 2012.eko iraren 04a 20:44(e)an, Txopi(e)k idatzi zuen:

> Horrelako zerbait badago, orrialde berriak atala[1]. Jario bat ere
> badauka[2].
>
> [1]http://librezale.org/wiki?title=Berezi:OrrialdeBerriak
>
> [2]http://librezale.org/wiki?title=Berezi:OrrialdeBerriak&feed=rss&namespace=0

Ideia hona baina kategoriaren arabera nolabaiteko iragazkia beharko
genuke. Bestela, proiektu batentzako ez den orrialdea sortzen dugun
bakoitzean, zerrendan agertuko da. Bururatu zaidana, webguneko txokoren
batetan, adibidez hemen[1], sortutako azken proiektuak zerrendatzea da.
Horrela, proiektuak gaika erakusteaz gain, berritasunaren arabera ere
erakutsiko genituzke.

[1] http://librezale.org/wiki/Proiektuak

Goraintziak,