[Librezale] Terminologia

Asier Sarasua Garmendia asiersar a bildua yahoo.com
Al, Urr 15, 18:42:14, CEST 2012

og., 2012.eko urrren 11a 16:46(e)an, Asier Sarasua Garmendia(e)k idatzi
zuen:
> Joer, ba oraintxe bertan konturatu naiz beste glosario iturri bat era
> badaukadala, TBX formatuan. TBX formatua glosarioak gordetzeko formatu
> bat da.
>
> "MicrosoftTermCollection.tbx" deitzen da fitxategia. Ez dakit nondik
> atera nuen, baina suposatzen dut Microsoften webguneren batetik izan
> zela. Uste dut Microsoften produktuak euskaratzean sortutako
> terminologia dagoela hor barruan, niri OmegaT-tik honelako emaitzak
> ematen dizkit, adibidez "Adjust the volume level" itzuli nahi dudanean:

Aupa, terminologiaren orri bat sortu dut wikian [1] eta lehen zegoen
glosarioen orriei zaharkitu marka jarri diet[2].

Ondo iruditzen?

[1]http://librezale.org/wiki/Terminologia
[2]http://librezale.org/wiki/Glosarioa

Asier.