[Librezale] Firefox eta Thunderbird bertsio berrien jakinarazpenak

Txopi txopi a bildua sindominio.net
Lar, Aza 24, 18:46:02, CET 2012

og., 2012.eko azaren 22a 18:19(e)an, Mikel Olasagasti(e)k idatzi zuen:
> Osoitz E<oelkoro a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2012eko azaren 22a
> 12:54):

> Blogeko RSS jarioa Twitter eta Identi.ca-ra bidaltzen da, beraz lehenak
> bigarrena dakar, beraz nire ustetan blog-ean idazteak badu bere interesa.

Hori automatikoa da? Nik Identicako kontua Twitterren eta Facebooken
automatikoki zabaltzeko konfiguratua daukat. Agian RSS horientzako ez
baina eskuz idazten digutun beste testuentzako merezi diezaguke
Identican bakarrik idaztea eta txioa automatikoki Twitterrera zabaltzea.
Aukera bat da.