[Librezale] Firefox eta Thunderbird bertsio berrien jakinarazpenak

Mikel Olasagasti mikel a bildua olasagasti.info
Ast, Aza 22, 18:19:29, CET 2012

Osoitz E<oelkoro a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2012eko azaren 22a
12:54):

> "Release Notes" euskaraz kontatzea litzateke kontua?
> http://www.mozilla.org/en-US/firefox/17.0/releasenotes/
>
> Erabiltzaile arruntentzat interesgarria da ala Twitter bezalako sareetan
> "Firefox 17 kalean da jada, eta beti bezala Euskaraz ere eskuragarri duzu"
> moduko mezu bat nahikoa litzateke?

Blogeko RSS jarioa Twitter eta Identi.ca-ra bidaltzen da, beraz lehenak
bigarrena dakar, beraz nire ustetan blog-ean idazteak badu bere interesa.