[Librezale] Firefox eta Thunderbird bertsio berrien jakinarazpenak

Ast, Aza 22, 14:36:23, CET 2012

og., 2012.eko azaren 22a 12:54(e)an, Osoitz E(e)k idatzi zuen:
> "Release Notes" euskaraz kontatzea litzateke kontua?
> http://www.mozilla.org/en-US/firefox/17.0/releasenotes/
>
> Erabiltzaile arruntentzat interesgarria da ala Twitter bezalako sareetan
> "Firefox 17 kalean da jada, eta beti bezala Euskaraz ere eskuragarri
> duzu" moduko mezu bat nahikoa litzateke?
>
> Beharrezkoa dela ikusten bada, eta inork ni abisatzeko ardura hartzen
> badu nik neuk itzuliko dut asteburuan.

Nik orain arte egin dudana bertsio-oharretako puntu garrantzitsuenak
azpimarratzea izan da, detaile gehiegitan sartu gabe. Horrekin nahikoa
dela iruditzen zait.