[Librezale] Firefox eta Thunderbird bertsio berrien jakinarazpenak

Osoitz E oelkoro a bildua gmail.com
Ast, Aza 22, 12:54:43, CET 2012

"Release Notes" euskaraz kontatzea litzateke kontua?
http://www.mozilla.org/en-US/firefox/17.0/releasenotes/

Erabiltzaile arruntentzat interesgarria da ala Twitter bezalako sareetan
"Firefox 17 kalean da jada, eta beti bezala Euskaraz ere eskuragarri duzu"
moduko mezu bat nahikoa litzateke?

Beharrezkoa dela ikusten bada, eta inork ni abisatzeko ardura hartzen badu
nik neuk itzuliko dut asteburuan.

Osoitz