[Librezale] XARE, Kultura digitalean euskarazko erabilpena, sustatzeko azoka-jaialdia

Gorka Azkarate Zubiaur gorkaazkarate a bildua gmail.com
As, Aza 20, 12:42:11, CET 2012

Mila esker emandako azalpen guztiengatik.

Nik ere egokiago ikusten dut hasiberrientzat Launchpad Librezale Pootle
baino.

Julen, mila esker bertsioa berriztatzeko eskaintzagatik baina, nik
behintzat, ez dut ikusten Pootle bertsio berria orain presaka instalatzeko
premiarik.

Ardi txakur edo artzain, hortxe ikusiko dugu elkar Kursaalen. Ardirik ez
balego ere gazta egotea espero. Larunbatera arte.