[Librezale] XARE, Kultura digitalean euskarazko erabilpena, sustatzeko azoka-jaialdia

As, Aza 20, 08:43:55, CET 2012

al., 2012.eko azaren 19a 23:44(e)an, Ander Martínez(e)k idatzi zuen:
> Gorka Azkarate Zubiaur<gorkaazkarate a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi
> zuen (2012eko azaren 19a 23:06):

> Egia, gehiegi nahastea dela. Gainera, berriz pentsatu det eta ez al da
> hobe launchpad-en izena eman dezaten hartara geroago ere bertan
> itzulpenak egitera anima daitezen. Librezale-ko pootle-n izena emateko
> eskuz onartu behar dira erabiltzaile berriak?

Ez, erabiltzaileek berretsi behar dute euren kontua posta elektronikoan
jasotzen duten mezu baten bidez.

Administratzaileek, bestetik, zuzenean sor ditzakete erabiltzaileak,
inongo berrespen-ekintzaren beharrik gabe.

Pootle erabiliko baduzu abixatu eguneraketa egin dezadan, denboraz larri
nabil eta ahal bezain lasterren jakitea komeniko zitzaidan.