[Librezale] XARE, Kultura digitalean euskarazko erabilpena, sustatzeko azoka-jaialdia

Asier Arsuaga artsuaga a bildua gmail.com
As, Aza 20, 08:29:21, CET 2012

>Ba ardirik ezean gaztarik gabe etxera, edo garagardo bila tabernara.
Aukeran :-)

Bueno ni azalduko naiz, ostiralean ziurrenik, artzai txakur gisa nahi
baduzue eta atrezzorako ardiak behar badira ere prest. Saiatuko naiz beste
ardi pare bat eramaten ere. Bide batez artzaiak elkar ezagutzeko balioko du
behintzat. ;)

Ander Martínez<dwarfnauko a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2012eko
azaren 19a 23:44):