[Librezale] [adosteko] pool = gordailu?

Ibai Oihanguren ibai a bildua oihanguren.com
Iga, Maiatza 6, 22:14:19, CEST 2012

ig., 2012.eko mairen 06a 17:05(e)an, Txopi(e)k idatzi zuen:
> ig., 2012.eko mairen 06a 12:49(e)an, Piarres Beobide(e)k idatzi zuen:

> Nik pertsonalki pool hitza ez nuke itzuliko (antialiasing eta beste
> baztuk bezala), baina egitekotan, dooteok aipatu dituen aukeretatik
> "taldea" hautatuko nuke.
>
> Connection pool, memory pool, RAID disk pool...
> http://en.wikipedia.org/wiki/Pool#Computing
>
> Ez dakit, nire iritzia da...
>
> Txopi.

Niri ere iruditzen zait badaudela hitz batzuk itzuli behar ez direnak
(batez ere nola itzuli oso argi ez badago). Hemen erabakitzen bada ere
gordailu edo talde moduan itzultzea, erabiltzaileak ulertzea beste kontu
bat izango da... Gainera beste hizkuntza gehienetan ere ez dela
itzultzen dirudi (Wikipedian begiratuz).

Ibai.