[Librezale] [adosteko] pool = gordailu?

Txopi txopi a bildua sindominio.net
Iga, Maiatza 6, 17:05:48, CEST 2012

ig., 2012.eko mairen 06a 12:49(e)an, Piarres Beobide(e)k idatzi zuen:
> Ni dos eta bidaltzen dut mezua librezalera ea jendearen eritzia zein den

Nik pertsonalki pool hitza ez nuke itzuliko (antialiasing eta beste
baztuk bezala), baina egitekotan, dooteok aipatu dituen aukeretatik
"taldea" hautatuko nuke.

Connection pool, memory pool, RAID disk pool...
http://en.wikipedia.org/wiki/Pool#Computing

Ez dakit, nire iritzia da...