[Librezale] WordPress 3.2ren eta TwentyEleven "itxura"ren itzulpenak

Jokin LACALLE USABIAGA jlacalle a bildua jakintza.net
Ast, Maiatza 3, 18:39:12, CEST 2012

Aupa Mikel

Eskerrik asko. Goizean Pootle-en ibili naiz eta Wordpress-eko gunean ere
sartu naiz. "Basque" izeneko lotura ikusi dudanean, Wordpress-en
itzulpenaren gunea zela iruditu zat eta ez naiz barrura sartu :(

Oraintxe jaitsiko dut. Mila esker

[image: logo] <http://www.jakintza.net/>

*Jokin Lacalle Usabiaga*679415021 - http://ikteroak.comJakintza ikastola S.
Coop. - (+34) 943160540Gernikako Arbolaren pasealekua 74, Ordizia - 20240