[Librezale] WordPress 3.2ren eta TwentyEleven "itxura"ren itzulpenak

Mikel Larreategi larreategi a bildua eibar.org
Ast, Maiatza 3, 14:26:53, CEST 2012

Jokin LACALLE USABIAGA<jlacalle a bildua jakintza.net> igorleak hau idatzi zuen
(2012eko mairen 03a 14:24):

Hemen daukazu:

http://pootle.librezale.org/eu/wordpress/twentyeleven.po/translate/

Mikel