[Librezale] Nork itzultzen du VLC?

Ander Elortondo ander a bildua debagoiena.net
Ost, Urt 25, 08:43:48, CET 2012

Aupa guztioi!

   barka lehenago ez erantzutea baina.... badakizue....

a) dooteori itzulpena eskatzea komeni da, baina erantzuna aurrez emango
dizuet, HPSk jaurlaritzak edo kontratatu dionak oniritzia eman arte ez
du emango.

b) proiektu honek arduraduna du. beraz ez litzateke besteen esku egon
behar itzulpenik egitea koordinaziorik gabe.

c)  Aurrekoaren konponbide edo... launchpad kontuak medio beharbada
ubuntu itzulpen taldearen arduradunarekin egon beharko ginateke, egon
badaudelako aukerak proiektuen itzulpenak mugatzeko. (ez da zehazki
ubuntu arazo bat, baina berak azaldu ahal izango digu egokien launchpad
mugak nola ezarri....)

izan libre izan euskaldun!

PD: ibai nahi baduk idatziko diot nik dooteori