[Librezale] Nork itzultzen du VLC?

Asier Sarasua asiersar a bildua yahoo.com
Or, Urt 20, 22:40:44, CET 2012

Xabier Aramendi izeneko batek.

http://azpitituluak.com/euskaraz/1306089826

Azpitituluak itzultzen ditu gehien bat, baina baita softwarea ere. Vuze itzuli zuelako ezagutu nuen nik.

http://azpitituluak.com/euskaraz/1304375531
Beste batzuk ere kexatu dira egiten dituen itzulpenekin.

http://sustatu.com/1324296684#1324475377

Ez dakidana da nola demontre iritsi den itzulpen hori Ubuntuko VLCra.

Asier.