[Librezale] Nork itzultzen du VLC?

Ibai Oihanguren ibai a bildua oihanguren.com
Lar, Urt 21, 01:27:29, CET 2012

Zure loturak irakurri ostean argi daukat uste baino okerragoa dela
kontua... ez du horrela itzultzen euskaraz erabiltzen den hiztegi
estandarra ez duelako ezagutzen, baizik beretzat hori ez delako EUSKARA
(maiuskulaz, zuri erantzun zizun bezala), eta horregatik "lesbiana"
beharrean erabiltzen duela "emaberekundekoia"...

Orduan nik zuzenean uste dut lortu beharko genukeela VLCren itzulpen
ofizialetan ez agertzea berak egindakoa. Badakizue Ubuntun bakarrik
gertatzen den hori, edo beste sistemetarako VLCak ondo dauden? Ze
Launchpadetik behintzat ezin da itzuli, beraz nik uste dut beste
sistemetan ere berdina gertatuko dela.

or., 2012.eko urtren 20a 22:40(e)an, Asier Sarasua(e)k idatzi zuen: