[Librezale] Firebug eta Eclipse

Al, Abe 17, 18:16:19, CET 2012

al., 2012.eko aberen 17a 16:50(e)an, asier iturralde(e)k idatzi zuen:

> ez nago haserre, lanean nago eta nire iritzia modu labur batean azaltzen
> saiatu naiz.
> Ez zen nire asmoa haserre tonua erabiltzea.

Anderren pertzepzioaren kontrara, niri ez zait iruditu haserre tonua.
Nik ere askotan idazten ditut mezu laburrak eta zuzenak, denbora gehiegi
izan gabe erantzun azkarra emateko gehienetan.

Elkarrizketen tonua gaizki-ulertzeko tokirik egokiena da Internet.