[Librezale] Firebug eta Eclipse

asier iturralde asier.iturralde a bildua gmail.com
Al, Abe 17, 16:50:42, CET 2012

Kaixo berriz ere,

ez nago haserre, lanean nago eta nire iritzia modu labur batean azaltzen
saiatu naiz.
Ez zen nire asmoa haserre tonua erabiltzea.

Borondatezko itzulpenenei buruz ari garenez itzultzaileak ezagutzen dituen
eta
itzuli nahi dituen aplikazioak itzultzearen garrantzia  azpimarratu nahi
nuen.
"Hau itzuli beharra dago" eta "hau itzuli nahi dut" ideien arteko
desberdintasuna
alegia.

Bestalde, niri estrategikoa iruditzen zait garapenerako aplikaziorik
ezagunenak
euskaraz erabiltzeko aukera izatea. Euskara esparru guztietara zabaldu
behar dugu.

Ondo izan