[Librezale] Nork itzultzen du VLC?

asier iturralde asier.iturralde a bildua gmail.com
Al, Api 16, 01:35:19, CEST 2012

Primeran! Pozten naiz. VLC gustoko dut baina momentuan daukan itzulpenak
erabiltzeko gogoak kentzen dizkit. Hitz batzuk asmatutakoak direlakoan
nago, adibidez, "papergakoa". Google bilaketa bat egin dut eta ez dut ezer
aurkitu. Testuinguruagatik arbela/portapapeles/clipboard dela esango nuke.

Asier Iturralde Sarasola

Julen Ruiz Aizpuru<julenx a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2012eko
apiren 15a 23:10):