[Librezale] Fedoraren euskaraketa

Ander Elortondo ander.elor a bildua gmail.com
Ost, Api 11, 07:50:42, CEST 2012

Aupa!

pozten nau Fedora euskaratzeko animoak eta indarra ikustea.
Jaso nire txalo zaparrada!

Bestalde nik Debianekin batera jarriko nuke beste batzuk atalean oso ondo
diozun eran.

Iaz Fedora 15 erabili nuen gnome 3.0 atera zenean. beharbada aurten Fedora
17 KDE spin probatuko dut.....

izan libre izan euskaldun!
Ander.