[Librezale] Itzulpen bat konpon dezaten laguntza

Ibai Oihanguren ibai a bildua oihanguren.com
Ost, Api 4, 18:57:28, CEST 2012

Milesker denoi!

Thunderbirdenari kasurik ez diote egiten, baina behintzat Firefoxerako
hedapena egoeraz aldatu da, Triaged-etik Cofirmed-era. Ea eguneratzen
duten itzulpena...

Ondo ibili!

ar., 2012.eko apiren 03a 22:44(e)an, Ibai Oihanguren(e)k idatzi zuen: