[Librezale] Firefox 7 eta Thunderbird 7 kalean

Ander Elortondo ander.elor a bildua gmail.com
Ast, Ira 29, 11:20:48, CEST 2011

Aupa!

Aurora edo "beta" bertsiorik instalatuz gero C:\arch...  'ondoko' karpetan
instalatzen da aparte. ez luke eraginik izan behar.
nik uste Julenek komenatutakoagatik eguneratze automatikoak moztu dituztela.

izan libre izan euskaldun!