[Librezale] Firefox 7 eta Thunderbird 7 kalean

Piarres Beobide pi a bildua beobide.net
Ast, Ira 29, 11:12:02, CEST 2011

Niri behintzat windowspean ez dit eguneratzen... 6.0.2-an eguneratuta
dagoela dio. Agian Aurora ere makina berdinean instalatuta dagoelako
izan daiteke? Badaezpada komentatzen dut besteei ondo badoakizue ez
jaramonik egin.

ala...

Julen Ruiz Aizpuru<julenx a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2011eko
iraren 28a 22:54):