[Librezale] Firefox 7 eta Thunderbird 7 kalean

Gorka Azkarate Zubiaur gorkaazkarate a bildua gmail.com
Or, Ira 30, 14:25:16, CEST 2011

Aupa,

nik oraintxe bertan eguneratu dut Windowspean eta gehigarri batekin zegoen
arazotxo kenduta, ondo. Problemarik gabe.

Bide batez, (oso offtopic ez egotea espero),
aspaldian, Firefoxen azken bertsioetan, ezin izan dut garai batean asko
gustatzen zitzaidan Xuxen gehigarria instalatu.

Erabiltzen dudan ordenagailu batean ez dut Firefox bertsioa berritzen Xuxen
gehigarriarena bertsio berrietan noiz konponduko zain nagoelako eta, ez dut
orain gogoratzen, baina nago 3.6 bertsioan-edo erabil daitekeela Xuxen
arazorik gabe, geroagokoetan ez...

Xuxen horretan lanean ari den norbaitek hau irakurri badu, animo! Zain
gaituzue.