[Librezale] WordPress 3.2ren eta TwentyEleven "itxura"ren itzulpenak

Txopi txopi a bildua sindominio.net
Al, Urr 24, 12:21:38, CEST 2011

al., 2011.eko urrren 24a 08:03(e)an, Mikel Larreategi(e)k idatzi zuen:
> Txopi<txopi a bildua sindominio.net> igorleak hau idatzi zuen (2011eko urrren 23a 17:38):

> Beno bada, guztion gozagarri (edo ez), Pootlen daude twentyeleven-en
> itzulpena eta baita Wordpressen 3.2 bertsioaren bi po fitxategiak,
> arrunta eta ms-eu.po.-

Ah, baina orduan WordPress 3.2 osoa dagoeneko euskaratuta dago? Ez
nekien! WP 3.3beta2a, WP 3.1ean oinarrituta hartu dut. WP 3.2a dagoeneko
euskaratuta badago, WP 3.3rako oinarria bertatik hartu beharko genuke,
Antz gehiago izateko aukerak baude eta...

Mikel, zuk egin dezakezu?