[Librezale] WordPress 3.2ren eta TwentyEleven "itxura"ren itzulpenak

Mikel Larreategi larreategi a bildua eibar.org
Al, Urr 24, 12:30:29, CEST 2011

Txopi<txopi a bildua sindominio.net> igorleak hau idatzi zuen (2011eko urrren 24a 12:21):
> al., 2011.eko urrren 24a 08:03(e)an, Mikel Larreategi(e)k idatzi zuen:

> Ah, baina orduan WordPress 3.2 osoa dagoeneko euskaratuta dago? Ez
> nekien! WP 3.3beta2a, WP 3.1ean oinarrituta hartu dut. WP 3.2a dagoeneko
> euskaratuta badago, WP 3.3rako oinarria bertatik hartu beharko genuke,
> Antz gehiago izateko aukerak baude eta...
>
> Mikel, zuk egin dezakezu?

Mmmm... probatuko dut POa sortu eta Pootlera kargatzen.

Mikel

--
Mikel Larreategi
http://eibar.org/blogak/erral/es