[Librezale] WordPress 3.2ren eta TwentyEleven "itxura"ren itzulpenak

Mikel Larreategi larreategi a bildua eibar.org
Ost, Urr 19, 13:24:34, CEST 2011

txopi<txopi a bildua sindominio.net> igorleak hau idatzi zuen (2011eko urrren 19a
13:23):

> Aupa:
>
> Mikel, Pootlen erabiltzailea daukazula ikusi dut eta WordPress proiektuan
> baimen bereziak eman dizkizut. eu.wordpress.org dagokionez, ez zait argi
> geratu Zé-k zer egin duen [1] baina ni badaezpada, eu.wordpress.orgblogean sartu eta Julen eta biok bezala editorea izateko baimena bidali
> dizut e-mailera. Ea funtzionatzen duen...
>
> [1]
> http://wppolyglots.wordpress.com/2011/10/17/im-requesting-svn-commit-access-in-order-to-2/#comments

JAso dut konfirmazio emaila, arratsaldean probatuko dut eta esango dizuet ea
arazorik dudan.

Eskerrik asko,

Mikel

--