[Librezale] WordPress 3.2ren eta TwentyEleven "itxura"ren itzulpenak

txopi txopi a bildua sindominio.net
Ost, Urr 19, 13:23:32, CEST 2011

On Sat, 15 Oct 2011 18:31:27 +0200, Mikel Larreategi wrote:
> Pootlen ez dago TwentyEleven theme-aren itzulpena. Gure proiektu
> baterako prestatu dut baina ez dakit non partekatu...
>
> Hainbat leku ikusi ditut itzulpenekin baina ez dago kontua
> eguneratuta... WordPress-en SVNan
> (http://svn.automattic.com/wordpress-i18n/eu/trunk/ [1]), GlotPressen
> (http://translate.wordpress.org/projects [2]), Librezaleren Pootle-n,
>
> Ez dakit prozedura egokia zein den, laguntzerik?
>
> Mikel Larreategi

Aupa:

Mikel, Pootlen erabiltzailea daukazula ikusi dut eta WordPress
proiektuan baimen bereziak eman dizkizut. eu.wordpress.org dagokionez,
ez zait argi geratu Zé-k zer egin duen [1] baina ni badaezpada,
eu.wordpress.org blogean sartu eta Julen eta biok bezala editorea
izateko baimena bidali dizut e-mailera. Ea funtzionatzen duen...

[1]
http://wppolyglots.wordpress.com/2011/10/17/im-requesting-svn-commit-access-in-order-to-2/#comments

Goraintziak,