[Librezale] WordPress 3.2ren eta TwentyEleven "itxura"ren itzulpenak

Mikel Larreategi larreategi a bildua eibar.org
Al, Urr 17, 11:33:29, CEST 2011

Txopi<txopi a bildua sindominio.net> igorleak hau idatzi zuen (2011eko urrren 16a
17:28):

> lr., 2011.eko urrren 15a 18:31(e)an, Mikel Larreategi(e)k idatzi zuen:

> Aupa Mikel:
>
> Aipatzen duzun itxura hori begiratu dut. WordPress-eko garatzaileek
> beraiek mantentzen dute eta barrutik ondo egina dago
> (load_theme_textdomain funtzioa erabiltzen du [1]). Beraz,
> instalatzerakoan beste itzulpenekin utzi behar da "twentyeleven"
> direktorioaren barruan.
>
> Nik uste, aukerarik egokiena italiarazko bertsioa mantentzen dutenek
> bezala [2], SVNan "messages" direktorioan zuk egindako euskaraketa
> igotzea da.

> [...]

Kaixo berriz:

Erantzun didate:

http://wppolyglots.wordpress.com/2011/10/17/im-requesting-svn-commit-access-in-order-to-2/#comments

Jada "mantainer"ak badaudela eta eurekin kontaktatzeko diote, suposatzen dut
zuek zaretela mantainer horiek ez?

Mikel

--
Mikel Larreategi