[Librezale] kontabilitatea librea eta euskaraz

Alexander Gabilondo alexgabilondo a bildua gmail.com
As, Aza 29, 12:57:45, CET 2011

Eskerrik asko, Dani,
Irakaslearekin kontsultatu behar dut baina ERP bat baino  hobeto
egokitzen dela bere temarioa eta pentsatzen dut instalazioa eta
inplementazioa errazagoa izango dela. Manuala ere badu bere web orrian
(http://sites.google.com/site/kemecontabilidad/clients/resources).
Instalatuko dut eta komentatuko dut zerrendan eta irakaslea animatzen
bada esango diot zurekin kontaktatzeko.

ar., 2011.eko azaren 29a 09:23(e)an, Dani Gutiérrez Porset(e)k idatzi zuen: