[Librezale] kontabilitatea librea eta euskaraz

Dani Gutiérrez Porset jdanitxu a bildua gmail.com
As, Aza 29, 09:23:07, CET 2011

Kaixo,
nik entzun dut Contaplus edo antzekoren bat behar baduzu (eta ez ERP bat),
Keme oso ondo dagoela:
   http://sgh/inicio/tarea/listado
Ustet euskeraz ez dagoela. Azkenean hau frogatzeko animatzen bada, mesedez
jarriozu berari nirekin kontaktuan.
    Aio!