[Librezale] kontabilitatea librea eta euskaraz

Dani Gutiérrez Porset jdanitxu a bildua gmail.com
As, Aza 29, 16:07:03, CET 2011

Milesker Alex,
jendea beti dabil Contaplus antzeko baten bila, eta asko interesatzen zait
hain ona (edo hobea) baden edo ez jakitea, horregatik eskatu dizut
kontaktua.
 Ba ea ondo dagoen. Aio!