[Librezale] Firefox eta Thunderbird prest

Mikel Olasagasti mikel a bildua olasagasti.info
Al, Eka 6, 13:06:58, CEST 2011

Kaixo,

Julen Ruiz Aizpuru<julenx a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2011eko
ekaren 06a 13:03):

> Thunderbirdi dagokionez, momentuz 3.3 bertsioa kaleratu nahi dute[2],
> Firefox 4aren pareko teknologia izango duena, garapen-ziklo berrietara
> moldatu aurretik. Kateak itzultzeko epea bihar bertan bukatzen da eta, nahi
> baino beranduago, atzo aritu nintzen eguneraketak burutzen.
>
> [2] Ez dago oso garbi 3.3 edo 5.0 bertsio-zenbakiarekin aterako den.

5.0 beta 1 kaleratu zutela irakurri nuen aurrekoan [1][2]

[1] https://www.mozillamessaging.com/en-US/thunderbird/5.0b1/releasenotes/
[2]
http://tech.slashdot.org/story/11/06/03/136249/Beta-For-Thunderbird-50-Released