[Librezale] Firefox eta Thunderbird prest

Ander Elortondo ander a bildua debagoiena.net
Al, Eka 6, 14:16:53, CEST 2011

Aupa!

  ni ere erabat liatua nabil eta azken aldian ez naiz aparatu aurrean
jartzen etxean. (lanean lepo, horrelakoak begiratu ere ez)

zure mezua irakurtzean larritu naiz eta maiatzak 20an argitaratu zuten
mezua irakurtzeke neukan.
Calendarren ere bihar da freeze eguna, eta lana dagoela dirudi, 390
missing eta 237 obsolete.

honek trasteatzen ibili zarela dio:
http://hg.mozilla.org/releases/l10n-miramar/eu/

pootle eguneratua dago?
hala bada gaur itzuliko ditut.
zuk esan. Umeak lokartu eta gero konektatuko naiz

barka eragozpenak.....

izna libre izan euskaldun!

Ander.