[Librezale] StatusNet translatewikin eta Librezaleren wikian

Txopi txopi a bildua sindominio.net
Ast, Uzt 7, 00:56:00, CEST 2011

On az., 2011.eko uztren 06a 15:20, Asier Sarasua wrote:
> [...]

Hobeto ala txarrago, orrialde honetan azaltzen da egin behar dena:
http://translatewiki.net/wiki/Translating:StatusNet

Hau da, wikian izena emateaz gain, zein hizkuntzatan lagundu nahi duzun
esan behar duzu. Translator delako proiektuan eskatu behar da. Begira
nik nola eskatu nuen:
http://translatewiki.net/wiki/Thread:Project:Translator/_eu_euskara_%E2%80%93_Euskara_%283%29

Baimena ematen dizutenean, zure erabiltzailea orrialde honetan agertzen
den zerrendan agertuko da:
http://translatewiki.net/wiki/Portal:Eu

Itzulpenak linean egingo badituzu ez, baina POak igo nahi badituzu, ez
ahaztu baimen hori espreski eskatzea.

Edozein zalantza baduzu, bota e-mail bat eta saiatuko naiz laguntzen!