[Librezale] StatusNet translatewikin eta Librezaleren wikian

Txopi txopi a bildua sindominio.net
Ast, Uzt 7, 00:42:26, CEST 2011

On az., 2011.eko uztren 06a 15:47, Asier Garaialde wrote:
> Aupa!
>
> Neure .po-an akatsak konpontzen hasi naizenean, hainbat gauza ere
> aldatu ditut, akats sintaktikoak, ortografikoak eta gaizki egon ez
> arren, nere ustez egokiago legozkeen itzupenak ere...
>
> Nola egingo dugu guztia bateratzeko?

Galdera hona... Ondo ulertu bazaitut, zure ordenagailuan PO fitxategi
bat editatzen ibili zara eta orain beste PO batekin erkatu nahi duzu
ezta? GNU Gettext-eko msgcmp eta msgcom komandoak erabiltzea gomendatzen
dizut baina agian beste norbaitek tresna egokiagoren bat ezagutzen du.

> Behin hasita, 1.0 bertsioko .pot-a ere euskeratu nahi dut, baita
> bertsio honetan defektuz datozen pluginak ere...

Azkenean argitu zen TranslateWiki-ko POa zein bertsiokoa den?